Utgång!

Paulina och Annie ska iväg och träffa Tyra Sjöstedt om ett tag men jag är för lat för det så jag drar istället och möter upp mina två killkompisar för att dra till en nyöppnad klubb som heter Room Service. Tydligen så ska det vara en grymt flippad klubb så jag hoppas på att bli nöjd!
I och med att Annie och Paow inte ska vara med Tyra hela kvällen utan komma till mig sen så har jag lagt ett stort ansvar på mina två döttrar och förväntar mig att dom inte gör något dumt, för man vet aldrig vad som kan hända liksom, vi är liksom i London så. Men jag litar på dom och sa att ifall dom sen inte kommer in på Room Service så är det raka vägen hem till Hotellrummet, orkar inte oroa mig! Visst är jag en fin pappa?

Här är tre fina bilder från idag!
Jag och min älskling <3
Typiskt bloggare att fotas på flygplatsen! Folk glodde som apor hahaha!
Och så en sliten Yousef hihi :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

I LOVE YOU!

2011-03-07 @ 22:04:56
URL: http://somebodytobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0