Tack till alla er!

Jag fixade in mig på bloggportalen för några dagar sedan. Tydligen så kunde man välja massa olika kategorier så jag satte mig på dom som verkade vara lite intressanta och såg nyss att jag har den största proffsbloggen inom kategorin HBTQ vilket jag tycker är rätt coolt ändå, eller vad säger ni?

Tack till alla som följer mig... det är verkligen jätteroligt. Jag har märkt att jag samtidigt har fått ganska mycket bra respons på sistonde vilket jag älskar och uppskattar. Det är ni som peppar mig till att fortsätta och den här sidan hade inte funkat utan er.

Kärlek till er♥



Kommentarer
Postat av: KATIS

VARFÖR säger paulina du är snål ? :O HAHAHAH DIN SNÅL

2011-03-08 @ 11:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0