Shopping på Oxford Street

Tjena! Jag sitter och chillar medans Paow håller på att fixa håret. Vi ska strax dra iväg för massa shopping på Oxford Street och sen blir det förmodligen middag innan vi drar ut och röjjer stan. Den här gången är det dock jag som tar hand om dom. Jag är inte riktigt säker på var vi ska men tror att det blir någon klubb som typ heter Shadow Lougne eller så. Kommer nog att bli superkul iaf.

Det är verkligen kul här nere i London och jag vill fan inte lämna den här staden. Det är så tråkigt hemma i Sverige! Kanske borde ta och flyttaa hit, eller vad säger ni?


Visst är jag och Annie söta?

Kommentarer
Postat av: weekday

jaa ni är jätte söta :P

2011-03-04 @ 19:47:51
URL: http://www.weekday.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0