Ses i London :)

Nu draaaaar vi :)
Vi är verkligen sjukt taggade just nu och längtar verkligen tills vi kommer fram. Jag har dock suttit och skrikit på mina två bimbosar som vägrar att följa med mig till Mcdonalds för att köpa mat och ta med mig då Paow inte tycker att det är fin mat, men men, får väll visa hur min utländska sita fungerar. I mitt land så är det mannen som bestämmer hahaha.. Vi hörs antingen på flygplatsen eller i London. Pusss:)

Ps. för er som inte vet så kommer jag att ha en livechat i London tillsammans med Paow och Annie imorgon runt 2 tiden på dagen så vi hörs väll då?


Kommentarer
Postat av: Anastasija

Din live chatt var jätterolig och det var jättekul att prata med dig! Massa Kramar! :)

2011-03-03 @ 03:27:08
URL: http://anastasija.se
Postat av: tilde.

jag såg din livechat inatt, fufan va kung du äe asso!! :D

2011-03-03 @ 10:05:33
URL: http://tekkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0