Home Sweet Home

Hej alla söta! :)

Nu är jag hemma igen efter enj lång dag på stan med Micah och Paulina.

Dagen började med att jag och Micah (feeeetlääänk) drog hem till Paow och Hugo där vi satt och umgicks ett tag, sen drog vi iväg till tacobar och käka följt av en runda på stan. Vid 6 tiden så valde vi att dra och sola en stund och hur sjukt var det inte när söta mickis sa att det var hennes första gång att sola någonsin, men hon gillade det och grymt att hon också fick ett solkort strax innan vi skulle gå!

Ska ta och lägga mig i sängen om ett tag framför en film och invänta morgondagen... Jag, paow och Annie ska ju till London om ni inte visste det! :)



Jag och Mickis i Solariet =)



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag trodde att alla seriösa solarieanläggningar hade 18-årsgräns? Big FAIL! Dålig PR för Kungsholmens säger jag bara...

2011-03-02 @ 06:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0