Hemma i Sverige

Gud vad skönt det är att vara hemma igen. London måste nog vara den mest underbara staden jag känner till, men det kostar satan att åka ner dit på shopping och fest semester. 

Jag, Paow och annie söp mer eller mindre varenda dag och tro mig det har fått sina koncekvenser. Jag ligger typ helt förstörd just nu, med värsta huvudvärken, bihålsinflamation, hosta och förkylning, hmm.. Visst jag mår verkligen skit nu, men det var verkligen värt det och jag hade så jäkla kul där nere. Sista kvällen när vi låg på hotellrummet så började jag nästan böla för att jag inte ville hem. Stockholm är en så sjukt tråkig stad och man känner sig allmännt uttråkad här. Vill fan flytta ner.

Hur som helst så kommer jag defenitivt inte att gå ut på nån vecka nu utan bara chilla hemma och tycka synd om mig själv....



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha , du tycker sthlm är en tråkig stad.. tänk dig dom som bor i Motala.. En lite byhåla med en galleria. ha :(

2011-03-07 @ 16:21:51
Postat av: matilda

jobbigt med högt hårfäste när man är så ung som du hehe

2011-03-08 @ 10:52:37
Postat av: Evelina

Stockholm är i alla fall bättre än Göteborg...

2011-03-08 @ 11:27:41
URL: http://evelina.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0