God Morgon..

Helvete vad trött jag är. Igår så drog vi till en klubb som hette Lo-Profile och dansade loss hela natten. Bartendern raggade såklart på Annie i och med att hon är blond och det ledde till billig dricka, bra gjort vapendragare..Klart att hon liksom får offra lite för laget! Jag måste dock verkligen ta det lugnt framöver för jag var snuskigt packad igår och vinglade bokstavligt hem, usch..

Idag så ska vi tydligen dra till någon marknad och kolla på pälsar då Annie har tjatat om det ett tag nu så jag får passa på att tidsinställa lite inlägg under tiden!

Här kommer lite bilder från igår:

Hela gängen samlat vid ingången!


Varför vill jag alltid känna på stora tuttar??


Party-times


Mina två döttrar. Sååå söta!


Jag var jätte poppis igår. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0