Framme i London!

Hej på er!:)

Nu sitter jag nere i Lobbon på Westpoint hotell som tydligen skulle vara ett 5-stjärnigt hotell men ser ut som en jävla svinstia, nee men så bra var den inte, men den duger väll!! Hur som helst så ligger Paulina och Annie uppe i rummet och vilar upp sig inför dagen och kvällen, medans jag sitter nere och bloggar, illa! Borde få mig lite sömn!

Vi ska om drygt 1 timma iväg till Oxford Street och Baker Street och kolla massa kläder och käka på någon resturang och sen bär det av hem till en av mina vänner för lite förkrök innan vi drar ut och rockar stan! London måste nog vara den mest underbara staden någonsin!

Här är några bilder från resan hit!


Jag och Annie på skavsta flygplats!

Jag och Paow i flyget påväg hit!:)

Kommentarer
Postat av: weekday

wohoo :D hoppas ni får det trevligt

2011-03-03 @ 18:46:54
URL: http://www.weekday.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0