Va faaan! :(

Jag har alltid överskattat min hälsa och trott att jag aldrig kommer att drabbas at någon och vara fullt frisk livet ut, men så verkar det visst inte vara.

Jag har sen 3 månader tillbaka haft problem med ryggen och har av någon anledning trott att det var en stäckning eller så, vilket det inte verkar vara. Sen 1 månad tillbaka så har jag också haft väldigt enkelt för att få blåmärken på kroppen så jag ringde min husläkare och pratade lite med honom och tydligen så verkar det vara en ärftlig skelettsjukdom som jag lider utav, vilket innebär att skeletter inte tar till dig tillläckligt mycket vitaminer och det leder till att mitt skelett är försvagat!

Jag är verkligen vettskrämd just nu, men min doktor säger att det finns tabletter för sånt som jag måste ta för att allt ska hållas stabilt! Min rygg däremot vet han inte vad problemet är men han misstänker att det är en frakur precis under ryggraden och i och med att jag inte tar det lugnt utan belastar ryggen hela tiden så har det inte hunnit läka.

Faaaaaaaaan att sånnt ska hända just mig! Lyckat!! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0