Pressvisningen av filmen Burlesque :)



Sorry för bad update, men har vekligen inte pallat skriva något över huvud taget! Anw så drog jag iväg till en liten jobb-grej idag och checkade läget. Sen vart det bio dags.. Jag och min vän Ivona Pavlov drog iväg till Pressvisningen av filmen Burlesque som förövrigt var bland de grymmaste filmerna jag har sätt på länge och jag avgudar verkligen Christina Aguilera!

Sen drog jag iväg till Barran en sväng för en snabb fika med min sötnos Naila, innan min chaufför Tanya hämtade upp mig för lite shopping i skärholmen Centrum och sen hem!;)

Ganska normalt tråkig dag, men men! :)

Trailer:

Kommentarer
Postat av: Micah - 15 år och morsa

Var också på den, såg dig :)<3

2011-01-25 @ 23:44:40
URL: http://www.micahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0