Min morgon ;)

God Morning

Jag hann inte uppdatera när jag vaknade för det vart verkligen brottom.

Pappa kom in till mitt rum och väckte mig vid tolv tiden och sa att vi var tvugna att åka iväg till Polisen i huddinge, då jag som ni alla vet blivit åtalad för innehav av narkotika.;) Hahaha jag bara skojar nu.

Åkte iväg och skulle faktiskt hämta upp mitt nya pass,;) men så smart som jag är så glömde jag mitt gamla pass här hemma som man är tvungen att ha med då den måste stämplas för att den inte ska kunna användas något mer, * Huhh lyckat *

Ikväll så ska jag till Magenta och hälsa på mina kära vänner Rosanna och Jackie. Det kommer att bli totallt röjj tror jag faktiskt. Man vet aldrig vad man kan förvänta sig när man festar med Rosanna, hmm ;)

Jaja, Nu blir det lite frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0