Lyckat att vakna klockan 3.

God Morgon!:)

Jag hade absolut ingen lust att uppdatera mer igår för hade sån satans stark huvudvärk och deckade ganska tidigt på kvällen faktiskt. :( *illa*

Hur som helst så ska jag börja klä på mig om ett litet tag och springa iväg till polisstationen för att hämta upp mitt nya pass. Jag var ju inne på stationen förra veckan, men så smart som jag är så glömde jag det gamla passet hemma som jag egentligen är tvungen att ha med mig då dom måste stämpla det gamla! 

Efter mitt lilla ärende på stationen så drar jag väll in mot stan och hittar på något skoj. Orkar inte sitta och lata hemma längre! Får väll ta och hitta på något! Jaja ska ner och käka frukost nu, hörs om ett tag 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0