Jag har grova sömnproblem!! :(

ZZzzzzzz..

Ohhh jag verkar ha grova sömnproblem och måste verkligen söka upp en läkare, behöver sömnpilleeeeeer!!
:( Ska röka en cigarett efter detta inlägg:), sen så ska jag lägga mig och ladda ner någon sorglig film som jag kan somna till. Jag måste se till att vara pigg och glad imorgon för det är ju Fredag u know:)

Rosanna och Jackie håller i någon drinkbjudning på Magenta så klart att jag kommer att vara där då. Hoppas att skumpan poppas för det kommer att bli ett totallt Fabooosh kväll kan jag lova!

Btw. Jag har fått tillbaka min Iphone nu så ALLA mina vänner som ser det här kan skicka sitt nummer till mig i ett sms. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0