Intressant vardag?

Jag förstår faktiskt inte vad det är som är så intressant med våran vardag som vi lever, dvs vi bloggare.

Är vi så stora inspirationskällor att ni nu tycker att det är coolt när vi fikar och festar för var jag trodde var att mer eller mindre alla gjorde sånt. Nu kanske ni påpekar att våra åsikter är det som gör det mesta av bloggen, men alla kan väll också ha åsikter?

Alltså vad är det som gör oss så intressanta?

Jag kan själv säga att jag verkligen tröttnat på att läsa bloggar för alla är så tråkiga, ja till och med kissies. Jag är inte intresserad av att läsa om bebismat eller viktminskning, heller inte om vilket sorts smink dom köper för det är faktiskt helt OINTRESSANT!

En blogg jag verkligen följer varje dag är typ Perezhilton.com. Han driver världens största blogg och är en riktig jävla skvallerkärring och det tycker jag fan är coolt! Det är en riktig skvallerbloggare!



Jag förmodar att dom flesta vet vem han är, men för er som inte vet så spana in hans sida : www.Perezhilton.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0