Fredag betyder fest!

Tjena bloggis!

Hoppas att allt är bra med er?! Jag håller fortfarande att koppla ihop hjärnan med verkligheten. Verkar känns den här nedrans tröttheten hela tiden. Jag har precis unnat mig massa kebab och ska nu hoppa in i duschen. Ikväll så är det utgång. Jag kommer att börja hemma hos en kompis på en herr-middag med massa Moet och sånt skit, sen blir det nog vidare mot stureplan för massa röj!

Jag har faktiskt på senaste tiden tröttnat på att gå ut här i stockholms, fast jag tror ändå att det beror på det här vädret för det är verkligen inte nådig temperatur utomhus! Jäkla ishavskyla! Ni måste ju hålla med om att man tappar intresset en aning när det är så pass kallt utomhus... Vem vill liksom frysa när man kan ligga hemma i en varm säng? Hmmm.... Jaja nu ska jag sluta tjata:)


Hittade en söt vimmelbild på mig och min söta vän Maya på Cafet för ett tag sedan! Jag är ute så mycket så jag knappt kommer ihåg när bilderna togs, *huhh*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0