Frågor och svar :



hur många har du haft sex med?
Svar: Hmm, Jag tror jag tappade räkningen efter 50 ;)¨

vilken e den skönaste ställningen?
Svar: Jag vet faktiskt inte. Gillar det mesta så hahah.

Har du slickat fitta?
Svar: MEN USCHHHH!

Hur är det ha sex första gången?
Svar: Det var helt magiskt faktiskt!

berätta det sjukaste du gjort i sängen
Svar: Jag trodde jag var en wild horse. Allt jag gör är vilt och sjukt i sängen haha.

Har du haft sex med en känd bloggare?
Svar: Ja klart jag har ;)

Hur ofta har du sex?
Svar: Måndag-fredag från kl 13-14.

Var är det konstigaste stället du har haft sex på?
Svar: På en buss tror jag! ;)

Hur gammal va du när du förlora oskulden?
Svar: Jag är oskuld! Ska vänta tills jag gifter mig!

Är du bisexuell? Bara undrar :)
Svar: Nej det är jag verkligen inte!

Jag tänkte inte ha sex med någon förs jag var 18. Men när jag ser hurdu ligger runt verkar det ganska okej. Vad tycker du? Mina föräldrar är ganska religösa.
Svar: Sen när har jag sagt att jag ligger runt :S Tror nog att du beblandar mig med En*****

hur är ett perfekt sex enligt dig?
Svar: Kärleksfullt sex förmodar jag?

äger du en dildo?
Svar: Nej jag äger inte en. Har 6 styckna! ;)

Vad tycker du om anal sex?
Svar: Det är väll okej?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0