Barnmats-frågan fortsätter



-  Hej! Du skrev förut om barnmat och att man aldrig ska utsätta sig själv för något sådant. du sa också att vissa är dåliga förebilder. Menade du kissie eller vem menade du. Du påpekade också att vissa ljuger väldigt mycket. Vad menade du med de? Snälla svara Yousef :)!!

Svar:
Klock fråga att ställa! Alltså som jag skrev förut så är det mycket lögner i bloggar och bloggare är kända för att överdriva riktigt mycket. Alexandra är en snäll person i verkligheten men jag tycker att det lite överdrivet hur hon får sina 100.000 läsare att börja äta barnmat och vädjar dom till att äta det till frukost, lunch och middag för det hon inte tänker på är att det finns störda personer där ute som verkligen gör det och det slutar upp med att dom får någon typ av ätstörning eller anorexia.

Som bloggare så ska man akta sig för vad man säger för vi tänker oss inte för att flera tusentals personer ser det vi skriver och meningen är väll att man ska bli älskad, eller hur?

Barnmat i sig är inte farligt så, men man ska akta sig när det kommer till bantning. Jag skulle bli jävligt ledsen ifall jag fick veta att någon av er råkat ut för något bara för att ha levt på bebismat.


Kommentarer
Postat av: Malin Sundin - hobbyfotograf

bra skrivet.

2011-02-24 @ 15:29:04
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: elin

vem vann i iphone 4 tävlingen? :)

2011-02-24 @ 16:21:16
URL: http://eliinarvidsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0